niedziela, 5 lipca 2015

Od Raven'a CD Hilary

Pozwoliłem się zaprowadzić aż do samego przywódcy. Jak mu było? Nathaniel? Chyba tak. Razem z Hilary weszliśmy to pokoju który zajmował. Oparłem się o ścianę i pozwoliłem dziewczynie mówić za nas dwoje.
- A ty? - Nathaniel zwrócił się do mnie - Masz coś do powiedzenia?
- Nie powiem ci nic, o czym byś już nie wiedział - odpowiedziałem i wyszedłem na korytarz. Nasze spotkanie dobiegło końca tak naprawdę zanim jeszcze się zaczęło, więc nie widziałem powodów, żeby dalej tam stać. Z braku lepszego zajęcia wybrałem się na mały obchód. Niestety nie wiedziałem gdzie iść. Nie wiedziałem też co mijam, wiele pokoi nadal było dla mnie zagadką. Wróciłem więc pod pokój z którego wyszedłem. Hilary właśnie z niego wyszła. Powitałem ją krótkim skinieniem głowy.

<Hilary?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz