niedziela, 19 lipca 2015

Od Isabel CD Nathaniel'a

Łzy popłynęły mi strumieniem po policzkach
- To nie to, że ci nie zaufałam....widziałam tyle osób zabijanych i przemieniających się... nikt jeszcze nikogo nie wyleczył, nie wiadomo czy ja jestem wyleczona. Być może bo szybko ale nie wiadomo. Postaw się na moim miejscu. Widziałam jak Wise morduje całą moją rodzinę, a sama cudem uciekłam. Nie chciałam stać się taka sama jak one i zabić jedyną ukochaną mi osobę!
- Nie zmieniłabyś się.
- Skąd wiesz? Dasz mi na to jakąś gwarancję czy choć odrobinę uczucia, czy powiedziałeś mi, że wszystko będzie dobrze. Nie, odwróciłeś się i wyszedłeś, a ja wolę odebrać sobie życie własna ręką niż czyjąś. Nie dziw mi się. To byłoby mniejsze cierpienie dla ciebie niż gdybym się zmieniła.

<Nathaniel?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz