piątek, 17 lipca 2015

Od Isabel CD Nathanjel'a

Leżymy razem na plaży opalajac się na słońcu. Głowa Nathaniel' a spoczywa na moim brzuchu. Głaskałam go po włosach, z jego gardła wydobywa się słodkie mruczenie.
- Nat...
- Mhym...? - odpowiada leniwie
- Zejdź juz z mojego brzucha. Przez ciebie będę miała białą plamę. - ten leniwie się podnosi tak by patrzeć mi w oczy.
- Chodźmy do wody. Jest tak gorąco.
- Ale ja nie potrafię pływać idź sam. - odpowiadam lekko zbierając.
- To cię nauczę - entuzjazmu w jego głosie nie da się ukryć. Nim zdążę zaprzeczyć ten porywa mnie na ręce i rusza do wody. Piszczę i wyrywam się ale ten tylko się śmieje. Gdy jesteśmy już w wodzie praktycznie wiszę mu na szyji tylko by mnie nie puścił. Świat bez problemów i bez mutantów...

<Nathaniel?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz