piątek, 24 lipca 2015

Od Saikhan'a CD Corinne

-Myślałem, że raczej odwrócisz ich uwagę i uciekniesz. - Powiedziałem po czym spojrzałem na dziewczynę. Ta jednak nic nie powiedziała, nawet nie zaszczyciła mnie spojrzeniem.
-Spoko. Ja jestem Saikhan. Masz jakiś plan? - Dziewczyna spojrzała na mnie.
-Jestem Corinne.
Zrozumiałem, że planu jeszcze nie obrała. Nie miałem zamiaru czekać więc zacząłem oglądać
otoczenie przystanku. Dostrzegłem, że dach jakiegoś niskiego budynku jest oddalony od autobusu o jakieś sześć metrów. Szturchnąłem Corinne i wskazałem tamten dach jednak ta nie wykazała żadnego zainteresowanie ale mimo tego podeszła do krawędzi aby sprawdzić odległość.
Wziąłem krótki rozbieg i skoczyłem bez większego problemu udało mi się doskoczyć.
-Corinne skacz złapię cię! - Powiedziałem ale dziewczyna nadal miała mnie gdzieś – Jak chcesz to możesz powybijać te zombiaki tylko powodzenie jest ich dosyć sporo nawet jak na dwójkę dobrze uzbrojonych ludzi. - Corinne krótko się zastanowiła po czym skoczyła, przez jej niski wzrost musiałem jej pomóc i ją złapać. Choć jak na osobę niską skaczę bardzo daleko. - Dzięki, że przyszłaś pomóc. A co teraz? - Spytałem bo zombie zdążyły już skupić się dookoła budynku. Corinne przez chwilkę się zastanawia po czym mówi...

<Corinne?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz