niedziela, 19 lipca 2015

Od Isabel CD Nathaniel'a

Powoli czułam jak wraca mi świadomość. Ruszyłam się lekko i po chwil poczułam jak ktoś mocniej ścisną mi rękę. Nathaniel nadal przy mnie czuwa. Westchnęłam i powoli otworzyłam oczy. Serce mi się krajało gdy widziałam jego zmartwioną twarz. Uniosłam dłoń i pogłaskałam po policzku.
- Czemu to zrobiłeś ? Ja nie chcę być potworem. Będę jedynie problemem i zagrożeniem. Nie możesz narażać całej grupy dla mnie dlatego sama się siebie pozbyłam. Po co mnie ratowałeś? - szeptałam nadal głaszcząc go.
- Wyzdrowiejesz. Niebieska plama zniknęła – gdy to powiedział po prostu mnie zatkało. Odkryłam nogę ale była zabandażowana. Spojrzałam na chłopaka pytająco.
- Wytłumacz mi wszystko – poprosiłam szeptem

<Nathaniel?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz