poniedziałek, 29 czerwca 2015

Od Dylan'a CD Corinne

Patrzyłem na nią zastanawiając się co odpowiedzieć. Ona za to patrzyła gdzieś za mnie. Próbowałem coś wyczytać z jej oczu, ale nie potrafiłem.
-Dlaczego miałbym się cię bać? Na ulivach latają mutazty, wszystko jest skażone. Na każdym kroku mogę zginąć. Dlaczego miałbym bać się akurat ciebie?- spytałem. Nadal na mnienje spojrzeła. Nierozumiałem jej posunięć, ale to nie znaczyło, że się jej boje. Chyba. Trochę dziwnie czułem się w jej obecności. Tak jakbym jej przeszkadzał zamiast pomagać. Dość dziwnie. Cisza się przedłużała. Nie dostałem odpowiedzi, więc przestałem na nią czekać- szybciej sprawdzimy budynek jeśli się rozdzielimy. Jeśli nic się nie stanie spotkamy się przed wejściem za 10 minut. Zgoda?

<Corinne?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz