wtorek, 30 czerwca 2015

Od Leny c.d Nathaniela

- Masz swoje problemy... Nathaniel zmieniam się muszę umrzeć rozumiesz... inaczej ktoś z was mnie zabije. Będzie lepiej jak sama to zrobię  -  zrozumiałam co mi się starali przekazać kiedy wybierałam kierunek. Piekło jest na ziemi wiec trzeba iść tam gdzie jest ziemia bo ziemia jest w piekle. Może trudno to zrozumieć.. ale ważne że ja to zrozumiałam
 - Muszę wrócić na wschód - powiedziałam a z moich oczu płynęły łzy.  Nathaniel nie miał nic do gadania... mszę umrzeć i tak  by minie zabili
- Czy ty mnie słuchasz ? - zapytał
- Szczerze - pokonał głową  - Nie... nie słucham myślę o czymś innym... ale możesz powtórzyć posłucham... zawsze lubiłam słuchać w w szczególności ciebie  - wymusiłam uśmiech

Nathaniel ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz