czwartek, 25 czerwca 2015

Od Hilary CD Dylan'a

 -Mam sokole oko i dodatkowo świetnie umiem posługiwać się łukiem. Mogę przeszyć twoje gardło strzałą na wylot z odległości pięćdziesięciu metrów. I zrobię to, jeśli w tej chwili się nie odsuniesz. - ostrzegłam z wrednym uśmiechem.
- Życie z tobą musi być ciężkie - westchnął, ale się odsunął.
- Niekoniecznie, jeśli będziesz się stosował do moich poleceń - odpowiedziałam.
- No to mamy problem. Nie lubię słuchać poleceń, a tym bardziej ich wykonywać.
- Jak chcesz. Najwyżej umrzesz w jakimś "nieszczęśliwym wypadku".
- Grozisz mi? - spytał z błyskiem w oku.
- Nie. Ja tylko mówię. - odpowiedziałam.
- Czasem za dużo - dodał.
- Lepiej powiedz, czym ty będziesz mógł mnie urzec. Chociaż, powiem szczerze, że na wyjątkowego nie wyglądasz.

<Dylan?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz