poniedziałek, 29 czerwca 2015

Od Isabel CD Nathaniel'a

Rozciągam się na łóżku i otulam kołdrą. Z zamkniętymi oczami tykam miejsce obok. Otwieram oczy i przeczesuję cały pokój wzrokiem. Nie ma go. Opadam ciężko na łóżko. Czemu nie mogę mieć go tylko dla siebie? Tak byłoby o wiele łatwiej. Wstaję trochę obolała po wczorajszych przeżyciach i idę pod zimny prysznic. Wyszłam i przebrałam się już w swoim pokoju. Zwierzaki poszły kręcić się po siedzibie, a ja wzięłam wczorajsze jedzenie i wróciłam do chłopaka pokoju. Trochę się na niego naczekałam ale gdy już wszedł uśmiech pojawił mi się na twarzy. Rzuciłam mu owoc.
- Dziś idę z tobą na zwiad. Obiecałeś – uśmiechnęłam się szeroko- Będę mogła iść z tobą zanieść raporty do podziemi? Bardzo chcę zobaczyć jak one wyglądają....- przerwałam bo do pokoju naglę wpadła ładna wysoka blondynka, a za nią dwa moje pupilki podeszły do mnie machając ogonami.
- Nie znam cię, nigdy nie widziałam cię w podziemiach – skierowała się bezpośrednio do mnie mierząc mnie wzrokiem. Popatrzałam przestraszona na Nathaniel'a.

<Nathaniel?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz