środa, 24 czerwca 2015

Od Noronell CD Tobias'a

Super. Nie myślałam, ze skończę jako szczur doświadczalny. Czyli mam być mutantem... ale ja nie mogę. Ja chcę być z Tobiasem. Kocham go. Dobrze to wiem. Nigdy nie czułam tego uczucia przy kimś innym. Ale co ja teraz zrobię? Bałam się i to strasznie...
Drugiego dnia miałam jakieś badania. Wstrzyknęli mi coś, po czym zrobili mi rendgen. Czułam się jakby coraz silniejsza, ale dziksza... nie... tak jakbym mogła przenosić góry, nawet dosłownie. Widziałam Tobiasa za ścianą. Można powiedzieć, ze porozumiewaliśmy się wzrokiem...
Każdego dnia robili mi coraz więcej badań. Nie obchodziło mnie to co mi robią. Tęskniłam za chłopakiem. Całkowicie strach mnie opuścił, bo wiedziałam, ze jest tu bezpieczny, jednak to nie to samo uczucie, niż przy nim byłam...
Nie wiem który to dzień. Przestałam się orientować. Byłam strasznie głodna, a przez badania nie mogłam nic jeść, ani pić. Każdego dnia miałam serię jakiś badań. Czułam się silniejsza, mocniejsza, żywsza... Czy to są skutki zakażenia? Zamiany w mutanta?

<Tobias?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz