czwartek, 25 czerwca 2015

Od Dylan'a CD Hilary

-Jakto nie?- spytałem lekko obutzony. Pierwsza dozewczyna powiedziała, że nie wyglądam wyjątkowo- przecież...
-Normalnie. Masz coś co mnie urzecze czy nie?- wróciłem do zwykłego dla mnie uśmiechu
-Nie usłyszysz mnie piękna dopóki ci nie pozwolę za to ja usłyszę cię,  wyczuje czy zobacze prędzej niż cała ludzkość- od dozecka tak miałem jieraz od paru minut wiedziałem kto idzi, a rodzice mówili mi, że mam przewidzenia dopuki po chwili ta osoba nie stanęła nam w drzwiach. Do tego zawsze chodziłem bezgłośnie nieraz straszył em tak dziewczyny, albo wchodziłem w różne miejsca gfzie mnie być nie powinno- dodatkowo jestem sw stanie uwieść większość kobiet- nie rzebym sie przechwalał, ale od dziecka żadna mi sie nie oparła

<Hilary?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz