sobota, 27 czerwca 2015

Od Nathaniel'a CD Isabel

Gapiłem się na nią niepewny czy mam się tłumaczyć czy dać jej ochrzan czy przeprosić czy ją przytulić (na co miałem największą ochotę) czy może zaśmiać sie z jej informacji na temat polowaniam. Chwila na wybieranie odpowiedniej opcji tak trochę mi się kończyła. Westchnąłem więc i oparłem się o krzesło wygodniej
-Powinienem dać ci ochrzan i jakaś karę za złamanie mojego polecenia- podniosłem się- ochrzan mi się nie uda bo czuję się trochę winny, ale nie wymagaj ode mnie, że będę brał kogoś ze sobą w teren. Wystarczy, że sam ryzykuje skupił bym się na chronieniu kogoś, a nie na misji. Ale mogę Ci z czystym sumieniem dać karę, ale możesz tego uniknąć. Zrób coś bym zmienił zdanie na tenat kary- powiedziałem z lekkim uśmiechem. .

<Isabel?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz