środa, 24 czerwca 2015

Od Tobias'a CD Noronell

Co się z nią działo?! Wyrwała kajdany. Jak ona widzi bez okularów?! Ona nie może... Zacisnąłem szczękę... Ona nie może się zmienić... w mutanta. Przycisnąłem rękę do szyby, a ona zrobiła to w tym samym miejscu. Uśmiechnąłem się niepewnie. Mimo niejedzenia nic od wielu dni, wcale nie wychudła. Może... Po prostu wracała do sił? Natychmiast wróciła mi poważna mina. Oczy same mi się zamykały. Nie mogę... Już tak dalej. Minęły dwa tygodnie, a ze mnie zostały tylko skóra, kości i resztki mięśni. Kilkucentymetrowy zarost widniał na mojej twarzy. Noronell jakby dopiero to dostrzegła i zniesmaczyła się. Jak ona to zrobiła? Jak zerwała te kajdany? Nawet ja nie byłbym w stanie tego zrobić. Oparłem o szybę czoło. Po chwili ona także.

<Noronell?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz