środa, 24 czerwca 2015

Od Noronell CD Tobias'a

Podczs gdy on biegł, coraz gorzej się czułam. Robiło mi się nie dobrze i słabo. Pielęgniarka powiedziała, że są inni, bardziej potrzebujący pomocy. Miała rację. Wstałam na własnych nogach. Miałam zamknięte oczy.
- Nic mi nie jest.
Powiedziałam do chłopaka, otwierając oczy. Pielęgniarka poszła do innych.
- Okłamujesz samą siebie.
Powiedział łamliwym głosem. Zrobiło mi się nie dobrze. Pobiegłam szybko do toalety, a chłopak za mna. Zdąrzyłam i zwymiotowałam krwią. tobias kucnął przy mnie.
- Chodź do pielęgniarki.
Powiedział i pomógł mi wstać. Jednak gdy to zrobiłam, ponownie zwymiotowałam, ale na szczęście zdąrzyłam odchylić głowę nad deską. chłopak przytrzymał mi włosy. W pewnym momencie przestałam cokolwiek widzieć...

<Tobias?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz