poniedziałek, 29 czerwca 2015

Od Nathaniel'a CD Isabel

Lekko mnie tym zaskoczyła. Ostatnio takie coś słyszałem gdy miałem z 4 lata. Przez całe życie staram się od tego jak najbardziej oderwać. Od słabości. Każde większe uczucie jest słabością, a jednak teraz odpowiedziałem
-Ja cię też- najgorsze było to, że to była prawda. Na jej twarzy pojawił się uśmiech. Pocałował em ją jeszcze raz wszystkie myśli zniknęły. Liczyło się tylko tu i teraz. Moje ręce na początku były na jej plecach potem przesunął em je wyżej i zacząłem siłować się z jej staniki em co widocznie ją rozbawiło. Przygryzłem lekko jej wargę. W końcu odpiąłem jej stanik. Wylądował gdzieś na ziem. Podniosłem Isabel z łatwością i wylądowaliśmy na łóżku. Moje pocałunki zaczęły z chodzić coraz niżej po jej ciele

<Isabel?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz