wtorek, 30 czerwca 2015

Od Raven'a CD Hilary

- Jasne - rzuciłem, ale mimo wszystko drgnąłem kiedy tylko dotknęła zadrapania. Nie piekło aż tak bardzo. Po prostu rzadko ktoś się do mnie zbliża. Z precyzyjnych ruchów dziewczyny wywnioskowałem, że wie co robi.
- Dzięki - powiedziałem gdy się odsunęła.
- Spoko. A teraz spać - zarządziła.
Bez słowa podniosłem się z miejsca i wyszedłem z kuchni. Już wcześniej znalazłem sobie taki przytulny, ciasny pokoik. Teraz po prostu usiadłem w jedynym niezagraconym kącie pomieszczenia. Zasnąłem prawie natychmiast...

* * * *
Obudziłem się. Nie wiem ile czasu mięło. W tym pokoju nie było okien.
- Wyspałeś się? - dopiero teraz zauważyłem Hilary. Dziewczyna przyglądała mi się chłodno ze środka pokoju. Niechętnie skinąłem.
- Ile czasu minęło? - spytałem

<Hilary?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz