piątek, 26 czerwca 2015

Od Noronell CD Tobias'a

Co się ze mną dzieje? Mam skrzydła... te oczy... zmysły... Stop! Spojrzałam przed siebie na świat. Spojrzałam w dół. Teraz świat nie był kolorowy, ale czarno-biały. Potrząsnęłam głową, po czym się za nią złapałam. Chciałam, aby to się nigdy nie stało, chciałabym cofnąć czas. Ponownie wróciłam wzrokiem na krajobraz, po czym zrobiłam krok, gdzie nie było podłoża. Zamknęłam oczy. Albo polecę, albo spadnę. Westchnełam głęboko, po czym zaczęłam lecieć w dół... Po chwili zaczęłam machać skrzydłami. To było wspaniałe doznanie. Czułam się jakoś wolna...
Latałam nad tyloma lasami, polami, miastami, wyszłam nawet po za częśc zachodnią i wschodnią. Wróciłam "do domu". Chłopak już tam był. Strach było mu sie pokazać taka. Co on sobie pomyśli? A jak mnie nie rozpozna? Gdy zaczęłam dochodzić do wodospadu, dostrzagłam, ze moja skora jest niebieska... jak skrzydła...

<Tobias?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz