sobota, 27 czerwca 2015

Od Hilary CD Raven'a

- Mógłbyś - przytaknęłam nieznajomemu - Ale ja spytałam pierwsza.
Przetarł twarz dłońmi, zanim odpowiedział.
- Raven Silence. Wojownik na Zachodzie. Ty?
- Hilary Denkman. Wysłanniczka, również z Zachodu.
Podszedł bliżej. Wyglądał tak, jakby nie spał od wielu dni.
- W jakiej sprawie? - syknął nieprzyjemnym tonem.
- Wybrałam się na spacer - odpowiedziałam oschłym tonem - Powinieneś wrócić do Siedziby. Odpocząć, doprowadzić się do porządku. I radziłabym ci się tam udać jak najszybciej. Niedługo się ściemni.
- Nie sądzę... - chciał coś powiedzieć, ale mu przerwałam.
- Gucio mnie obchodzi, co sądzisz. Niewyspany wojownik, to nie wojownik tylko ofiara. Nie dam wystawić się na niebezpieczeństwo, bo ktoś sądzi, że sen jest mu niepotrzebny. Zresztą, wyglądasz jak Zombie. Ktoś mógł cię poprostu zastrzelić.

<Raven?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz