niedziela, 7 czerwca 2015

Od Nathaniel'a CD Ariel

Spojrzałem na nią. I ja będę musiał z nią współpracować
-Grzeczniej- mruknąłem- nie tak się wchodzi
-Masz problem, czego chcesz?- powtórzyła pytanie. Zmierzyłem ją wzrokiem. Trochę więcej szacunku by się jej przydało. Pomyślałem też nad 
-Jesteś strategiem- powiedziałem ze spokojem w głosie- jak na razie jedynym w tej frakcji. Ja mam dość dużo na głowie i sam nie mam czasu na obmyślanie wszystkich taktyk- chociaż biorąc pod uwagę ją chyba lepiej by było gdybym zrobił to sam- nie chcę by nasi ludzie chodzili bez żadnych zabezpieczeń. Odpowiadam za nich. Musisz zająć się rozplanowaniem wszystkiego tak by zmniejszyć chociaż trochę niebezpieczeństwo dla nich. Dostaniesz informacje o wszystkich członkach. Oczywiście wszystkie decyzję muszą przejść przeze mnie zawsze mogę się nie zgodzić- powiedziałem- zrozumiałaś?
-Tak- mruknęła
-Nie toleruje takiego zachowania przy mnie- powiedziałem nadal ze spokojem- To ostatni raz, gdy to akceptuję. Możesz znikać, navrazie nic więcej od ciebie nie chcę

Ariel?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz