poniedziałek, 8 czerwca 2015

Od Ariel CD Tobias'a

Nasze twarze były niebezpiecznie blisko siebie. Tobias zagryzł wargę. Przez myśl przemknęło mi, że jest cholernie pociągający, ale szybko odrzuciłam ją od siebie. Nie mogę tak myśleć.
Patrzyliśmy sobie prosto w oczy przez dłuższą chwilę. Kiedy poczułam, że coś jest nie tak jak powinno musiałam zareagować. Zaczęłam rozmowę i przywróciłam się do porządku.
- Na co tak patrzysz, kociaku? - zapytałam z uśmiechem na twarzy.
- Miałem cię za bystrzejszą. - odpowiedział chłopak, zmniejszając dystans między nami.
- Nic o mnie nie wiesz. - wymruczałam, ledwo rozchylając wargi.
- No to... chyba mam okazję się czegoś dowiedzieć... - mrukną.
Odległość między nami jeszcze bardziej się zmniejszyła.
- Ciekawe czego? Liczysz piegi na moim nosie? Czy sprawdzasz kolor moich oczu? A może szukasz zmarszczek na twarzy? Nazwałeś mnie przecież starą. - prychnęłam z pogardą.
Odepchnęłam od siebie chłopaka.
- Przystopuj Romeo. Jeszcze weźmiesz mnie za łatwą. - uśmiechnęłam się złośliwie.
Opadłam na sofę. Położyłam głowę na kolanach chłopaka. Tobias dwukrotnie zacmokał ustami.
- O co chodzi, Tobiś? Coś nie tak? - zapytałam niby troskliwym, słodkim głosikiem.
- Plujesz jadem. - skwitował marszcząc czoło.
Zaśmiałam się.
- Tak samo jak ten pająk, który wdrapał się na twoje ramię?

<Tobias?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz