poniedziałek, 15 czerwca 2015

Od Nathaniel'a CD Isabel

Całkowicie mnie zaskoczyła do tego nie bylem przyzwyczajony do tego, że ktoś jest tak blisko mnie. Raczej zawsze utrzymywałem przestrzeń osobistą. Moja koszula stała się cała mokra to akurat szczególnie mi nie przeszkadzało. Jej zapach i bliskość, to było coś nowego. Było nawet przy... co ja robię? Przez całe życie staram się odsunąć od wszystkich jak najdalej. Jak najdalej od uczuć. czucia to słabość. Nie mogę sobie na nie pozwolić. Odsunąłem się od niej wyrywając z jej objęcia. I lekko zmarszczyłem brwi
-Zrobiłem to tylko po to byś nie płakała, nadal nie oznacza to, że am uczucia po prostu nie chce mieć cię na głowie. I nie chcę uchodzić za mordercę zwierząt bez przyczyna, tak przynajmniej będę mia usprawiedliwienie na mój przyszły czyn. Nie musisz przepraszać ani dziękować

<Isabel?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz