środa, 17 czerwca 2015

Od Nathaniel'a CD Isabel

Przejrzałem chyba wszystko. Nagle Isabel zaczęła się kręcić. Krzyknęła, zerwałem się na nogi i podszedłem. Podniosła się rozejrzała, ale chyba mnie nie zauważyła i położyła z powrotem po czym najwidoczniej z powrotem zasnęła. Przyglądałem się temu wszystkiemu niepewny co myśleć. Usiadłem z drugiej strony łóżka. Przetarłem oczy. Chciałbym móc jej jakoś pomóc, ale byłem świadom, że to niemożliwe. Dotknąłem lekko jej czoła. Była spocona. Odgarnąłem jej włosy, a potem wstałem. Pierwsze promienie światła już wdzierały się przez okno. Wyszedłem z pokoju i poszedłem do magazynu. Przygotowałem wszystkim pastylki sam zażywając jedną. Potem ruszyłem na szybki zwiad obrzeży siedziby. Stwierdzając, że jest dobrze wróciłem do pokoju. Isabel właśnie się podnosiła
-Jak się czujesz?- spytałem

<Isabel?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz