wtorek, 9 czerwca 2015

Od Ariel CD Tobias'a

- Zapomniałeś o paciorku. - mruknęłam rozbawiona, wywieszając głowę poza sofę.
- Jesteś wierząca? - zapytał z powątpiewaniem.
- A i owszem. Zaskoczony co? - uśmiechnęłam się lekko.
Chłopak uniósł brwi.
- Jaja sobie robisz. - stwierdził podejrzliwie.
- Nie, akurat w tej kwestii nie. - przyznałam. - Ale masz rację...muszę iść już spać, za dwie godziny pełnie wartę. Aha i ty też masz mieć ją ze mną. Pracujemy w parach. Choć nie jestem specjalnie zadowolona z twojego towarzystwa.
- A więc Mała Syrenka się już zmęczyła co? - zadrwił.
- Powiedzmy...- mruknęłam ozięble - ...ale "Mała Syrenka" przynajmniej nie boi się pająków, których jest mnóstwo w tym przeklętym budynku. - odcięłam się.
Wysłałam mu na pożegnanie kolejnego buziaczka i odeszłam chichocząc pod nosem.

<Tobiś? Nie taki pająk straszny XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz