poniedziałek, 22 czerwca 2015

Od Dylan'a CD Corinne

-Mógłbym, ale mam jeden warunek- uśmiechnąłem się. Pewnie ilość ludzi, którzy zachowaliby się jak ja w tej chwili jest mało, ale co z tego. Takie zdarzenia jak te teraz to nic nadzwyczajnego. Może po prostu kolejna przygoda.. Taki po prostu byłem. I chciałem poznać jej imię, nie wierzę by cokolwiek mogło pomóc tamtej przemieniającej się dziewczynie, ale skoro ta tu w to wierzy to mogę to wykorzystać przynajmniej po to by nie zacząć się mylić o której dziewczynie myślę.
-Jaki?
-Chcę poznać twoje imię- powiedziałem. Dziewczyna spojrzała na mjie z niedowierzaniem. Chyba spodziewała się czego innego.
-Poradzę sobie bez ciebie- mruknęła. Westchnąłem poirytowany tym, że mi odmawia.  Podszedłem i chwycił em sznur stając przed nią. Tylko chwycił em nie używając żadnej siły, więc cały ciężar nadal był na niej
-Po co chesz się piękna. Wystarczy mi twoje imię i ci pomogę- znów się uśmiechnąłem licząc na to, że tym razem ją przekonałem

<Corinne? Sr, że takie krótkie i tyle czasu :/>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz