poniedziałek, 8 czerwca 2015

Od Hush CD Lizzie

- Kim jesteś? - Dziewczyna spojrzała na mnie nieufnie. Lekko położyła dłoń na głowie owczarka. 
- Jestem Hush - przedstawiłam się, podchodząc do dziewczyny. - Lizzy prawda? Masz bardzo odważnego psa - uśmiechnęłam się do niej. 
- Dzięki. Skąd znasz moje imię? 
- Lena poinformowała mnie, że mają wysyłać jakiś nowych - zaczęłam. - Przechodziłam nieopodal i postanowiłam popatrzeć. Kim jesteś? 
- Zwiadowcą - odparła, głaszcząc psa za uchem. 
- Miło będzie z kimś chodzić - zaśmiałam się. Gdzieś za moimi plecami rozległ się hałas. - Lepiej stąd chodźmy - chwyciłam ją za nadgarstek i pociągnęłam w stronę budynków. - Idziemy do siedziby czy wolisz się trochę rozkręcić? - Zapytałam z szelmowskim błyskiem w oku, spoglądając przez ramię. W miejscu gdzie jeszcze przed chwilą stałyśmy, zebrała się grupka zombie i Giant- Pająk. 

<Lizzie?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz