piątek, 12 czerwca 2015

Od Leny CD Reven'a

Postanowiłam iść za nim... i tak nikogo w pobliżu nie był... Rozejrzałam się po pomieszczeniu które wyglądało jak salon... 
~~ Wow... co to ma być ? - pomyślałam w duch. Chwilę potem zobaczyłam Raven'a idącego w moją stronę 
- Może pomożesz mi zabarykadować drzwi i sprawdzić czy okna są szczelne? - spytał. Uśmiechnęłam się i z chęcią mu pomogłam... sama musiałam zostać tu mimo że chciałam jeszcze trochę powalczyć z mutantami... przydać się... a w zamian zostałam zabarykadowana w mieszkaniu na zachodzie... 
- I co masz zamiar tu robić ? - zapytałam lekko znudzona. Chciałam wyciągnąć nóż i rozładować gniew... ale potrafiłam się opanować jako córka przywódcy w podziemiach musiałam to potrafić. Czekałam na odpowiedz która nie docierała do mnie... twierdzi że już gorzej być nie może utknęłam w domku z chłopakiem co nie odzywa się do mnie. Wewnętrzny monolog prowadzi.. i ja też będę musiała gadać sama z sobą... Świetnie... ale postanowiłam nie dać się tak łatwo . Poszłam za nim i znów zapytałam - Co masz zamiar tu robić ? - rozejrzałam się po pomieszczeniu. 

Reven ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz