poniedziałek, 8 czerwca 2015

Od Nathaniel'a CD Catherine

-Miło poznać- nadal się uśmiechałem swoim zwykłym nie okazującym zbyt wielu emocji uśmiechem
-Mi także
-Catie jesteś z...
-Zachodu
-Ach no tak. Przepraszam nie miałem jeszcze czasu przejrzeć wszystkich osób, które dołączyły- wtopa powinienem lepiej przeczytać wszystkie raporty dotyczące osób, które doszyły
-Nie szkodzi
-Jak ci się podoba na powierzchni?- spytałem. Genialne oczywiście pytanie. Chociaż ja wolałem chyba jednak powierzchnie. Nie czułem się tutaj tak uciśniony. Na każdym kroku można zginąć, ale czy to nie ekscytujące? Dziewczyna przez chwilę milczała jakby się zastanawiała co odpowiedzieć. Niektórzy jednak woleli zostać tam w podziemiach to także szanowałem, ciekawiło mnie co sądzi dziewczyna

<Catherine? Sr, że takie krótkie:C)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz