czwartek, 11 czerwca 2015

Od Noronell CD Tobias'a

Ja raczej nie zasnę, on chyba tak samo, więc raczej obydwoje poczatujemy. Chociaż w sumie byłam pewna, że nic mi tu nie zagraża ze stron mutantów. Jednak go nie znałam, a jakoś nie chciałam się na razie przekonywać czy mu zaufać. Pokręciłam delikatnie głową. Gdy zamknęłam oczy, stałam się jeszcze bardziej senna. Masakra. Chciałabym aby wszystko już się zakończyło... Chłopak położył głowę na mojej głowie i spojrzał w horyzont. Piękna noc. Było około północy, więc jeszcze z sześć godzin. Pierwszy raz byłam tak senna. No nie wytrzymałam. Musiałam się przespać. Najwyżej się nie obudze. Najwyżej będę ranna czy tam zgwałcona. Najwyżej coś będzie porzerać moje zwłoki, jednak pierwszy raz może będę wyspana. Położyłam głowę na jego kolanach i od razu zasnęłam...

<Tobias?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz