poniedziałek, 22 czerwca 2015

Od Noronell CD Tobias'a

Od razu lepiej się poczułam w jaskini. Moze jaskinia, ale całkiem nieźle zrobiona. Prawie jak w prawdziwym domu, tyle, ze w jaskini. Poszłam na sama górę i usiadłam na urwisku. Zaczęłam patrzeć na niebo. Całe czarne z gwiazdami. Moze boje się ciemności, ale nie tu. Tym bardziej nie z Tobias'em. Uśmiechnełam się sama do siebie. Na prawdę go polubiłam i zaufałam. Zależy mi na nim i to na prawdę. Czyżbym czułą coś więcej? Sama nie wiem. Ja to ja. U mnie wszystko jest zamknięte na klucz. Gdy tak siedziałam, przyszedł chłopak i usiadł obok mnie.
- Piękna noc.
Westchnął patrząc przed siebie. Ja tylko potwierdziłąm kiwnięciem głowy.
- Tu juz się chyba nie boisz ciemności?
Zapytał i spojrzał. Zasmiałam się cicho. Skierowałam na niego wzrok.
- Wiem, że tu mi nic nie grozi. Tym bardziej gdy jesteś obok.
Powiedziałam z uśmiechem i ponownie skierowałam wzrok na niebo. Kocham wręcz gwiazdy...

<Tobias?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz