środa, 10 czerwca 2015

Od Reven'a CD Leny

- Nie ma za co - wymamrotałem. Zmierzyłem dziewczynę wzrokiem. A potem wróciłem do rozglądania się za jakimś opuszczonym budynkiem we względnie dobrym stanie. Już niedługo zmierzch, a ja nie chcę zostawać na ulicy w nocy. Samobójcą nie jestem.
- Nie jesteś stąd - stwierdziłem
- Tak... Jestem Lena Ackles. Ze wschodu - przedstawiła się
- Raven Silence. Zachód - odpowiedziałem krótko.
W końcu wypatrzyłem idealny budynek. Zabite deskami okna, zatarasowane drzwi, wszystkie ścniany są. Bezpiecznie. O ile w tym świecie można o czymś takim mówić. Ostroznym krokiem ruszyłem do tego budynku. Miał jedno piętro. Wślizgnąłem się do środka i szybko sprawdziłem wszyskie pomieszczenia. Na szczęście żadnego życia. Wróciłem na dół. Lena przyszła tu za mną i teraz rozglądała się po salonie nie wiedząc co ze sobą zrobić.
- Może pomożesz mi zabarykadować drzwi i sprawdzić czy okna są szczelne? - spytałem. Na Zachodzie takie rzeczy są całkiem normalne jeśli tylko chcesz przetrwać.

<Lena?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz